کابل آب و برق

کابل آب و برق

ساختار کابل آب و برق

کابل آب و برق به طور کلی از چند رشته سیم مسی تشکیل شده است که به کانکتور مسی در دو انتهای کابل لحیم یا فشرده می شوند.
کابل مسی با یک شلنگ لاستیکی پوشیده شده است که در کانکتور ها با نوارهای فولادی ضد زنگ غیر مغناطیسی محکم شدهاست


امروزه بیشتر و بیشتر از کابل های آب و برق برای کوره های مختلف استفاده می شود مخصوص کوره قوس ذوب و کوره القایی ذوب. ارشیا بنیان، به عنوان یک تولید کننده پیشرو در این زمینه، عرضه کننده قابل اعتماد و با کیفیت بالا میباشد.

Schermata2019 01 03alle19.02.21 480w

ساختار کابل آب و برق

کابل آب و برق عمدتاً به عنوان هادی ثانویه در کوره قوس الکتریکی (کوره القایی ) و فولادسازی استفاده می شود. رشته های این کابل در هم قفل شده است یکپارچه با کوره قوس در زمان کج کردن بدنه کوره برای ضربه زدن به فولاد مذاب یا در صورتچرخش پوشش کوره برای تزریق ضایعات. این بدان معنی است که خمش، پیچش یا تنش های دیگر اعمال می شود

علاوه بر این، در حالی که کوره در حال کار است، در معرض گرمای تابشی الکترودها قرار می گیرد. یک اثر الکترومغناطیسی تولید شده توسط یک جریان الکتریکی بالا بر روی کابل فشار مکرر ایجاد شده اعمال می شوداز نیروی جذب و جهش در همان فاز یا بین فازهای مختلف کابل.

کابل آبگرد در شرایط سخت با جو دمای بالا و مکانیکی استفاده می شود نیروهای خارجی که در بالا توضیح داده شد.

از سال 1380، ما تعداد زیادی از محصولات را به بسیاری تحویل داده ایم بخش های مختلف فولادسازی ما چندین پیشرفت فنی برای مطابقت با کابل انجام داده ایم شرایط عملیاتی کوره های فولادسازی برای دستیابی به افزایش کیفیت و طولانی شدن عمر سرویس

photo 5940755771660810946 y

نمونه کابل آب و برق

کابل آب و برق مستعد خراب شدن یا آسیب هستند به شلنگ و همچنین شکستگی ناشی از تجمع خستگی هادی در حالی که کوره قوس داخل است

عملیات، آنها در معرض حرارت تابشی از الکترودها یک اثر الکترومغناطیسی تولید شده توسط یک بالا جریان الکتریکی به کابل اعمال می شود که مکرر پیچ خورده است.خ

کابل آب و برق به عنوان اقلام مصرفی در یک چرخه منظم قبل از اینکه آنها دچار شکستگی یا مشکلات دیگر شوند و ما توصیه می شود آنها را در هر مرحله در یک زمان جایگزین کنید.

مش، ارتعاش و تنش های دیگر ناشی از نیروی جذب و جهش در همان فاز یا بین فازهای مختلف کابل شکستن کابل آب خنک شده به معنای آن عملیات است نمی توان ادامه داد حفظ آن ضروری تلقی می شود کابل های یدکی آب خنک در انبار و آماده به عملیات کوره را در مدت کوتاهی بازیابی کنید.

ما پیشنهاد می کنیم که به طور منظم بررسی خرابی را انجام دهیم برای اندازه گیری نرخ فرسودگی هادی به عنوان وسیله ای برای درک و تعیین چرخه جایگزینی کابل های آب خنک شده و کاوش در همبستگی ها بین تعداد شارژ کابل های آب خنک شده و نرخ فرسودگی هادی.

این کابل‌ها توسط یک هسته‌ی فنری مسی که با یک نوار مسی با استفاده از سیم‌هایی با قطر 0.20 و 0.31 میلی‌متر پوشانده شده است، تشکیل می‌شوند که باعث می‌شود شعاع خمشی بسیار کم و درنتیجه سهولت حمل‌ونقل زیاد باشد. با این وجود، ویژگی اصلی حذف گرمای ناشی از جریان بالای جریان در هنگام جوشکاری، توسط جریان آب از داخل کابل است.

این کابل از بیرون با یک لوله نئوپرن پوشیده شده است. پایانه های متناسب با نیازهای هر برنامه در انتهای طول کابل مورد نیاز جوش داده می شوند.

نگهداری از کابل آب و برق

ما پیشنهاد می کنیم بررسی کنید سایش شیلنگ خارجی و جایگزینی آب سرد شده کابل یا شیلنگ خارجی در صورت شکستگی شلنگ یا آب نشتی محتمل است

با توجه به نتایج بررسی خرابی و یافته های حاصل از تایید عملیات بعدی، ما یک تغییر پیکربندی را پیشنهاد می کنیم.

برای به عنوان مثال، اگر تأیید شود که شیلنگ خارجی نسبتاً سریع فرسوده شده است در مقایسه با تعداد شارژ تا زمانی که هادی شکسته شود، ما یک دیواره ضخیم‌تر از شیلنگ خارجی را به عنوان معیاری برای دستیابی به طولانی‌تر پیشنهاد کنید چرخه تعویض کابل های آب خنک شده.کابل آب و برق به طور کلی از چند رشته سیم مسی تشکیل شده است که به کانکتور مسی در دو انتهای کابل لحیم یا فشرده می شوند.

کابل مسی با یک شلنگ لاستیکی پوشیده شده است که در کانکتور ها با نوارهای فولادی ضد زنگ غیر مغناطیسی محکم شدهاستکابل آب و برق به طور کلی از چند رشته سیم مسی تشکیل شده است که به کانکتور مسی در دو انتهای کابل لحیم یا فشرده می شوند.

کابل مسی با یک شلنگ لاستیکی پوشیده شده است که در کانکتور ها با نوارهای فولادی ضد زنگ غیر مغناطیسی محکم شدهاست

4/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا
باز کردن چت
1
نیاز به کمک دارید؟
سلام
برای اطلاعات بیشتر در خدمت هستم