کابل آبگرد کوره القایی

کابل آبگرد کوره القایی

کابل های آب و برق از تجهیزاتی می باشند که در تمام کوره های القایی و با اندازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.
کوره های القایی بر اساس ظرفیت و توانی که دارند از کابل های مختلف و با اندازه های مختلفی استفاده می کنند.

کابل آبگرد کوره القایی چیست

کابل آبگرد کوره القایی برای انتقال توان الکتریکی منبع تغذیه کوره به الکترودهای کوره مورد استفاده قرار می‌گیرند. اين توان از طريق هادی‌های داخل کابل جاری شده و حرارت ايجادشده در نتيجه عبور جريان الکتريکی بسيار بالا، توسط جريان آب عبوری از داخل کانال کابل دفع می‌گردد. برخلاف کوره‌های القایی که تولیدکنندگان زیادی در سطح جهان دارد، باتوجه به محدود بودن منابع طراحی و تولیدکوره‌های قوس‌الکتریکی، کابل‌های آبگرد مورد استفاده شامل طیف وسیعی از طرح‌ها نمی‌باشد.

در سامانه‌هایی که در آن‌ها جریان الکتریکی زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد، مانند کوره‌های قوس الکتریک که جهت تهیه فولاد از آنها استفاده می‌شود، گذر جریان الکتریکی زیاد موجب تولید گرما در کابل‌های انتقال‌دهنده جریان الکتریکی می‌شود. در این صورت لازم است تا کابل به طریقی خنک گردد. این خنک‌سازی بیشتر به وسیله آب و در بعضی موارد به وسیله هوا صورت می‌گیرد

photo 5888545114123514211 y edited
کابل آبگرد کوره القایی

به دلیل آشنا نبودن مصرف کننده با کیفیت کابل‌ها، خسارات بسیار زیادی به خطوط تولید وارد می‌شود : با تولید کابل‌های فشارقوی آبگرد در شرکت ارشیا بنیان، ضمن استانداردسازی صنایع وارائه تضمین و خدمات پس از فروش، همچنین برای تعمیرات کابل‌ها نیاز مشتریان نیز مرتفع و حلقه بومی‌سازی گام مهمی به سمت تولید ساخت کابل کوره قوس الکتریکی در داخل برداشته می‌شود.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا
باز کردن چت
1
نیاز به کمک دارید؟
سلام
برای اطلاعات بیشتر در خدمت هستم